O.T. Genasis - CoCo magyar


O.T. Genasis - CoCo magyar


Angol lyric
Magyar szöveg

I'm in love with the coco
I'm in love with the coco
I got it for the low, low
I'm in love with the coco

[Verse 1:]
Hit my plug, that's my cholo
Cause he got it for the low, low
If you snitchin' I go loco
Hit you with that treinta ocho
Niggas thinkin' that I'm solo
50 deep, they're like, "oh, no" (No, no, no, please, no)
Heard the feds takin' photos
I know nothin', fuck the popo

[Refrain:]
Bakin' soda, I got bakin' soda
Bakin' soda, I got bakin' soda
Whip it through the glass, nigga
I'm blowin' money fast, nigga

[Hook x2]

[Verse 2:]
36, that's a kilo
Need a brick, miss my free throw
I'm in love, just like Ne-Yo
Bustin' shots, now he Neo
Free my homies, fuck the C.O
Fuck the judge, fuck my P.O
All this coke, like I'm Niño
Water whip, like I'm Nemo

Szerelmes vagyok a kokóba x 2
Olcsón szerzem
Szerelmes vagyok a kokóba

Felkeresem a dílerem, ő a haverom
Mert olcsón beszerzi
Ha elcsórod, bedurvulok
Lelőlek azzal a 38assal
Azt hiszik a niggák szóló vagyok
50 mély, azt mondják, ó ne (kérlek ne, ne
Hallottam a hatóságok fotóztak
Semmit se tudok, bassza meg a rendőrség

Sütőpor, sütőporom van
Szórd az üvegre nigga
Gyorsan fújom (szívom) a pénzt nigga

36 az egy kiló
Kell egy tégla, hiányszik a szabaddobás (kosaras fogalom)
Szerelmes vagyok, mint a NE-Yo
Kerüli a golyókat mint Neo (mátrix)
Szabadítsd ki a haverjaim, bassza meg a C.O
Bassza meg a bíró, a P.O
Ez a sok kokó, olyan vagyok mint Nino (film referencia Nino Brown- new jack city)
Keverem vízzel, mint Némo (Némó film ref.)