Birdy Skinny Love magyarul

Birdy Skinny Love video

Birdy Skinny Love dalszöveg magyarul / lyric magyar fordítás


Angol lyric
Magyar szöveg
Come on skinny love just last the year,
Pour a little salt we were never here,
My my my, my my my, my-my my-my...
Staring at the sink of blood and crushed veneer.


Tell my love to wreck it all,
Cut out all the ropes and let me fall,
My my my, my my my, my-my my-my...
Right in the moment this order's tall.

And I told you to be patient,
And I told you to be fine,
And I told you to be balanced,
And I told you to be kind,
And in the morning I'll be with you,
But it will be a different kind,
'Cause I'll be holding all the tickets,
And you'll be owning all the fines.

Come on skinny love, what happened here?
Suckle on the hope in light brassieres,
My my my, my my my, my-my my-my...
Sullen load is full, so slow on the split.

And I told you to be patient,
And I told you to be fine,
And I told you to be balanced,
And I told you to be kind,
And now all your love is wasted,
Then who the hell was I?
'Cause now I'm breaking at the britches,
And at the ends of all your lies.

Who will love you?
Who will fight?
And who will fall far behind?
Come on skinny love,



Gyerünk sovány szerelem, tarts ki év végéig
Önts egy kis sót, soha nem voltunk itt
Enyém, enyém
Egy mosdónyi vérre és törött fogszabályzóra bámulva


Mondd meg a szerelmemnek, hogy törje össze mind
Vágd ki az összes kötelet és hagyj leesni
Enyém
Ebben a pillanatban nagy a feladat


És megmondtam, légy türelmes
Megmondtam, hogy légy finom
Megmondtam, légy kiegyensúlyozott
És megmondtam, légy kedves
És reggel veled leszek
De másmilyen lesz
Mert én tartom majd az összes jegyet
És te fogsz tartozni minden bírsággal


Gyerünk sovány szerelem, mi történt itt?
Reményt szoptat lágy melltartóban
Enyém, enyém
A baljós teher tele, olyan lassú a szakítással

És megmondtam, légy türelmes
Megmondtam, hogy légy finom
Megmondtam, légy kiegyensúlyozott
És megmondtam, légy kedves
És most az összes szerelmed elpazaroltad
Akkor mégis ki a fene voltam?
Mert most eltörök a nadrágvégeknél*
És a hazugságaidnál

Ki fog szeretni téged?
Ki fog harcolni?
És ki fog hátramaradni?

Gyerünk sovány szerelem


birdy magyar

Extra magyar fordítás / jelentés;
*britches - térdnadrág - angol mondás; too big for (one's) britches - túl nagy a nadrágjához ~ túl magabiztos
my - lehet az 'Oh my god' magyarul; 'Istenem' rövidítése, vagy 'Jaj nekem'/ 'Jaj'