Avicii Addicted to you magyar


Avicii Addicted to you dalszöveg magyarul / lyric magyar


Angol lyric
Magyar szöveg
I don't know just how it happened,
I let down my guard...
Swore I'd never fall in love again but I fell hard.
Guess I should have seen it coming,
caught me by surprise...
I wasn't looking where I was going,
I fell into your eyes.

You came into my crazy world like a cool and cleansing wave.
Before I knew what hit me baby you were flowing though my veins...

I'm addicted to you,
Hooked on your love,
Like a powerful drug
I can't get enough of,
Lost in your eyes,
Drowning in blue
Outta control,
What can I do?
I'm addicted to you!

When night blows in through the window,
Dances round the room...
Got me hypnotized,
I'm getting high on the perfume.
I couldn't live without you now,
Oh, I know I'd go insane,
I wouldn't last one night alone baby,
I couldn't stand the pain!

I'm addicted to you!
Hooked on your love,
Like a powerful drug
I can't get enough of,
Lost in your eyes,
Drowning in blue
Outta control,
What can I do?
I'm addicted to you!

Nem tudom, hogy történhetett
Nem figyeltem oda
Megfogadtam, soha nem esek szerelembe újra, de nagyot estem
Gondolom tudnom kellet volna,
Meglepetésként ért
Nem figyeltem, hova lépek
Beleestem szemeidbe

Besétáltál világomba, mint egy hűvös tisztító hullám
Mielőtt tudhattam volna, mi ütött el, keresztülfolytál vénáimon

Rabod vagyok
Szerelmed rabja
Mint egy erős drog
Amiből sose elég
Elveszve szemedben
Fulladozva a kékben
Kontrol nélkül
Mit tehetek?
Rabod vagyok

Mikor az éj befúj az ablakon
Körbetáncol a szobán
Meghipnotizált
Elszállok az illattól
Nem tudnék nélküled élni már
Tudom, megbolondulnék
Nem bírnék ki egy éjt
Nem bírnám ki a fájdalmat

Rabod vagyok
Szerelmed rabja
Mint egy erős drog
Amiből sose elég
Elveszve szemedben
Fulladozva a kékben
Kontrol nélkül
Mit tehetek?
Rabod vagyok


avicii dalszöveg magyarExtra magyar fordítás, jelentés;
He's addicted to cigarettes - rászokott a cigire
She's an addict. - Ő egy drogos.
addicted to love - a szerelem rabja
addiction - szenvedély / káros szenvedély
addictive - függőséget okozó