Rudimental Free magyarul



Rudimental - Free  feat Emeli Sandé dalszöveg angol magyar

I don't do yoga, never tried Pilates Nem jógázom, soha nem próbáltam a pilates-t
Not many people want me at their parties Nem sok ember akarja hogy elmenjek a bulijába
Tryna find my place, some place, oh I, oh I, oh I Csak próbálom megtalálni a helyem valahol

I drink a little more than recommended Kicsit többet iszom a kelleténél
This world ain't exactly what my heart expected Ez a világ nem pont olyan mint a szívem várta
Tryna find my way someway, oh I, oh I, oh I Próbálom megtalálni a helyem valahogy

[Chorus:]
See, whoa, c'est la vie Látod, ilyen az élet
Maybe something's wrong with me Talán valami baj van velem
But, whoa, at least I am free, I am free De legalább szabad vagyok, szabad vagyok
Yeah, whoa, c'est la vie Ó, ilyen az élet
Maybe something's wrong with me Talán valami baj van velem
But, hey, at least I am free, I am free De héj, legalább szabad vagyok, szabad

If you ask the church then I am no believer Ha a templomot kérdezed; nem vagyok hívő
Spend Sundays asleep I'm just another dreamer A vasárnapokat alvással töltöm, én is csak egy álmodozó vagyok
Still tryna find my home sweet home, oh I, oh I, oh I Mégis próbálom megtalálni az otthonom, édes otthonom

I guess I ain't too good for money neither  Gondolom a pénzzel se bánok valami jól
I got two left feet, no, I'm no Jackson either Két bal lábam van, nem, nem vagyok egy (Michael) Jackson
Just tryna find my way someway, oh I, oh I, oh I Csak próbálom megtalálni az utam valahogy

[Chorus:]
See, whoa, c'est la vie Látod, ilyen az élet (nincs mit tenni)
Maybe something's wrong with me Talán valami gond van velem
But, whoa, at least I am free, oh, oh, I am free De legalább szabad vagyok, szabad
....ismétlődik


* Minden fordítás Zs L által. Szabadon másolható.- - Tetszett a dalszöveg fordítás? Oszd meg, Like-old - Nagyra fogom értékelni :)

+ fordítás, magyar Jelentés a dalszövegből;

c'est la vie - angolba is átvett, használt fogalom - franciából. Abban az esetben használják, ha valami rossz dolog történt, de nem lehet ellene mit tenni.


Rudimental hivatalos honlap; http://www.rudimental.co.uk/

Rudimental Free dalszöveg magyar felirattal - youtube video; http://www.youtube.com/watch?v=xuDQbadouVM



Ha szeretnél friss dalszöveg fordításokat magyarul, irtakozz fel hírlevelünkre/ csatlakozz az oldalhoz vagy a facebook oldalunkhoz :) Ha szeretnél kérni egy fordítást, írj egy bejegyzást bármelyik dal után